onsdag 3. april 2013

Den ferdige esken

Jeg fortalte tideligere om en ny oppgave vi har fått, den kan dere les mer om her. Nå er i hvert fall esken ferdig! Jeg tok desverre ingen bilder underveis, men kommer til å fortelle litt om hva jeg har gjort.

Jeg startet med å finne bakgrunner og diverse elementer som lignet på de i musikkvideoen. Jeg valgte å gjøre hele boksen svart først, sånn den skulle bli mørk med tanke på at jeg skulle ha lys inn i den senere. Når jeg hadde gjort dette, tok jeg og limte på bakgrunner og ett tregulv som lignet på det i musikkvideoen. Tilslutt malte jeg en maskerademaske i gull, som jeg festet fremme på toppen av esken for å få bedre frem at handlinga skjer på ett maskeradeball.



Jeg brukte noen utprøvinger vi har på skolen til å lage gulv.


Lysene rundt scenen er noen julelys. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar