fredag 2. november 2012

Det ferdige resultatet !


Da er jeg endelig ferdig med utstillingen. Tok litt tid å få det til sånn som jeg ville ha det, men ble fornøgd til slutt!

Temaet jeg valgte var hyttekos. Prøvde å få fram dette ved å bruke en mørk trevegg som bakgrunn. Valgte også å ha med skinnet i stolen, telysa og koppen med te for å få det bedre fram. Hadde igrunn tenkt å ikke ha så mye farger sånn som på inspirasjons bilda ej la ut, men når krakken jeg fann var rød, måtte jeg nesten ha med litt farger på andre ting også.



Laget også til en logo. Det ble Rivera Maison fordi jeg hadde med skjell og fugler i bakgrunnen noe som man kunne ha funnet i den butikken.

1 kommentar:

  1. Hei.. Du har "hyttekos" som tema og har valgt å bruke et av glassmontrene på skolen.For å få frem den lune hyttefølelsen benyttet du en trebeiset bakgrunn. Produktene til utstillingen er hentet fra skolens lager og privat. Du ønsket å kombinere nytt og gammelt. Syntes du har en fin balanse i utstillingen. Tingene er satt sammen i en helhetlig og enkel komposisjon i form av trekant oppbygging. Du benytter også diagonaler som skaper spenning i utstillingen. De hvite fuglene du har plassert på bakveggen skaper en fin diagonal som gjør at utstillingen virker mer levende.
    Du har med en rød krakk og det røde går også igjen i puta på stolen. For å markere trekanten ville jeg gjentatt noe rødt et sted foran på lecablokkene eller at en av fuglene var rød. Men dette er detaljer. Plasseringen av elementene er fin og stemningsskapende.

    Du har også med en logo "Rivera Maison" fordi dekorprodukter som fugler og skjell også kan finnes igjen i denne butikken.
    Syntes logoen står fint til utstillingen, men kunne godt vært plassert noe høyere opp.
    En koslig hytte utstilling med ungdommelig preg.
    Godt jobba

    SvarSlett